Lina Elvira Lundberg

What is, is xP

Kategori: Allmänt

Hejsan!!

Hoppas ni har en toppen fredag... Jag har en plugg fredag :P Men men lite kul har jag haft... snart är filmrullen jag köpte igår med 36 bilder att fota slut :( så får köpa en i mon innan vi åker på kräft skiva hos mormor och morfar :P


Och ja vad mer händer en fredag man pluggar? Jo, men får en fläskläpp som "present" av sin bror! (a)
Haha sitter och pluggar framför datorn och min bror och hans kompis kommer, så jag stänger dörren men då kommer han och säger jag har en present till dig Lina och smäller upp dörren i ansiktet på mig :P Vad var presenten
(?) Fläskläppen... Ne han ville ge mig en liten påse chips från subway x)

NU mer plugg mindre blogg :(


Puss åh kram
Liniss
-<-@

(kan fortfarande inte ladda upp nya bilder):

Kommentarer


Kommentera inlägget här: