Lina Elvira Lundberg

Gick ju bra!! :D

Kategori: Allmänt

HELLO!!

kom hem för ett tag sedan och ätit middag :D

Var ju på jobbintervju i morse vid 11, det gick jättebra tycker jag och fick en lapp med mig hem om tider jag kunde önska att jobba... så får se hur det blir och kommer se ut framöver, men hoppas och håller tummarna nu att jag får de tider jag vill!!


Har en till anstälningsintervju i mon, får se om jag tackar ja till det jobbet om jag blir erbjuden, beror på arbetstiderna och vad man får för lön osv xP

Efter intervjun så möte jag upp Daniéla, Rebecca, Robin & Robert och åkte skridskor!! Danni hjälpte mig med min usla broms och mot slutet innan de stängde tycker jag allt att det gick bra att åka!
Hoppas mer folk kan va med nästa gång så kanske det blir mer att spela lite hockey, även om det betyder att jag står på näsa och sitter på ändan om vart annat ;)


Ne nu ska jag börja fixa mig och dra till gymet :D Var jätte tag på att ut och springa idag, men har snöat och är jobbigt blött ute så blir som sagt att ta sig till gymet :)

Puss så hörs vi!! :D



*ful ;P*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: