Lina Elvira Lundberg

Simskola.... :)

Kategori: Allmänt

Ja jag jobbar ju nu mera som simlärare fredags eftermiddagar 16-20.20 och söndagar morgon 08.10-14.00...
Och de 4 gångerna jag nu har jobbar har jag hunnit vara med om en del xP

Intressanta föräldrar möten... om de påstår något om deras barn att man är för sträng eller enligt dem så får de göra så, svaret är enkelt dte jag säger på simskolan gäller på simskolan om de får göra på något annat sätt med föräldrarna så är det så, men på simskolan bestämmer jag (mohaha ;P)

Någon som bajsa i poolen...
(usch, plus att poolen pga det blev avstängd i 3 dagar.. men men olyckor händer)

Hoppa i vattnet då en elev fick lite småt panik i vattnet
(med jobbkläderna på), om jag är lugn och är som om allt vore på sin plats lugnar oftast eleven ner sig och återgår till att simma utan att vara rädd eller orolig för att det ska hända igen.

Ja jag kan ju inte säga att det är ett tråkigt jobb eller enformigt, men det kräver 110% av ens uppmärksamhet och det är inte paus mellan grupperna heller om första gruppen slutar hel på börjar nästa hel, de bytter av varandra... :P men små ungarna är underbara och fantastiskt vad de utvecklas på 1 lektion (okej lite över drivet, men man ser dom små skilnaderna!)

NU ska jag strax krypa ner i sängen och sova!! :) men först en ansiktsmask :D

Kram å natti på er ♥

Kommentarer

  • Monia säger:



    Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Har du inte barn själv kan det vara en bra present till någon. Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



    http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

    2012-01-30 | 09:10:35
    Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: