Lina Elvira Lundberg

Dag 1 på jobbet!!! :D

Kategori: Allmänt

Tjena!!




Det har varit en lång dag!! Men jag har fått mycket gjort och har lite kvar att göra...
Jag började dagen med att tränas av Vanessa, asså gud vad otränad jag kände mig :/ Men men har ju 6 veckor av träning med henne och hon med mig, mohahah ;)

Sedan skola, fika med Danni och första dagen på enna jobbet :)


Det var inte så mycket som hände 4 timmar av jätte intressanta diskusioner och det fortsätter på onsdag, men då är det inte så mycket av diskusion utan det blir mer inlärning!!


Nu ska jag sova!! skit trött xP upp i mon för att öva på "dansen" i ledarskapen med min grupp och sedan skola h efter det ficka med två underbaringar jag inte träffat på sjukt sjukt sjukt länge!!! ♥

Puss på er och Natti
¦-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: