Lina Elvira Lundberg

ANMÄLD....

Kategori: Allmänt

DÅ är jag och min bror ANMÄLDA till Göteborgs Klissikern.... Och vad är nu det?



Jo det är att man gör 3 olika grenar under året:


1: Cykla Hisingen runt 50km - den 20 maj!

2: Göteborg simmet 1km - 18 aug!

3: Finalloppet 10km! - 3 nov

Då innerbär det att jag kommer cykla som en galning över allt typ xP haha ne men jag kommer cylka så mycket som möjligt till de ställen jag ska ta mig, som skola, jobb, stan, kompisar etc.

Springa gör jag och just nu i 5 veckor till ramöver tränar jag med min klass kompis Vanessa som PT (jag är hennes också) men mitt mål är att få en så bra person tid på 5km!

Och simninge blir mer att komma tidigt till jobbet några gånger och hinna tränna, åh kanske någon dag ta sig till valhalla och simma innan/efter skolan :)

Jag kommer återanknyta till detta då det gäller att hålla igång så mycket som möjligt nu, ska försöka komma iform till stora göteborgsvarvet också åh springa det (har dock inte anmält mig ännu, ska gå in och se om dte finns plats kvar att springa för någon välgörenhets grupp kanske, anars blir dte nästa år istället!!)

NU blir det plugg så de skriker om det så hörs vi i mon :)

PUSS


*Dette e ju då hur man känner för att sitta med plugg...*


Kommentarer


Kommentera inlägget här: