Lina Elvira Lundberg

TURSDAY 8/9-2011

Kategori: Allmänt

Hello!

Var riktigt ducktig i morse och klev upp 06.30 för att infinna mig på ett Indorrwalking (intensiv) pass 07:30-08.15 sedan direkt efter upp till gymet och pumpa på i 45 minuter, för efter det sega i omklädningsrummet till 08.45
Köpte en mindre frukost på Friskis sedan tog jag mig in till stan förbi expert och köpte en filmrulle till en gamal kamera jag fåt låna av mormor :D

Sedan började första lektionen 11.00 och så skola för hela slanten till 14.10 xD

På lördag blir det att fota för hela slanten, kräftskiva hos mormor och morfar ♥


Har börjat komma igång med att ha mer koll på saker. Känns bra att nästa redan ha spikat projektarbetet, det enda som egentligen saknas är vår lärares godkännande... Men så fort jag och Vanessa har kommit igång med det så kan jag bertätta lite vad det är vi har tänkt oss och innebär :P

Men nu ska jag sätta mig med massa plugg och så måste jag städa på rummet igen, jag vet inte riktigt men jag vet inte hur man håller ordning det är en sak som är säker ;P

Massa kramar och Pussar
-<-@


Hörs senare :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: