Lina Elvira Lundberg

Saturday & Sunday ♥

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppasan galoppsan!!!

Igår vad hag hemma hos Rebecca som bor utanför Kungsbaka och hade det super mysigt, Vanessa var också där!
-Vi spelade spel, badade Jacuzzi och jag och Vanessa turades om om deras marsagestol!! Riktigt lyx och avkopplande :D (ska nog flytta dit?!) *hehe*

Idag så vackande vi och gick upp runt 9.30 åt frukost och tog bussen in mot stan vid 11... Ja och Becca gick på Lisseberg efter som det var sista helgen de har öppet. Det var kallt ka jag talla om, men roligt!

Nu sitter jag hemmna och e grining för att det är dåligt väder ute och jag orkar inte gå ut och powerwalka i regn och böåst ;( så det blir till att var ducktig här hemma istället, plugga lite och städa... xD och så har ma världens huvudvärk ;@

Jaja puss puss



Jag och Becca i jacuzzin igår kväll, läskig jag e va?? ;P
(snodde bilden från Vasse på fb :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: