Lina Elvira Lundberg

I WILL NEVER PROMISE ANYTHING AGAIN! -PROMISE

Kategori: Allmänt

HELLU!

ETT tag sedan jag skrev nu! borde bli bättre på att uppdartera men nop, som rubriken säger ska aldrig igen lova att uppdadtera varje dag :P fast jag aknske skulle kunna hinna det xP


Men men ville mest skriva av mig lite... Har inte dirket fult upp, men det känns som om man i vissa delar av livet hamnar i svakor, om ni fattar va jag menar? Jag tänkte mer på svakor man kan känna från dag till dag inte periodvis. känns som jag är i en sådan "dag svaka" idag! Det är inte bara gråttpå himlen utan också i huvudet allt blir liksom i slowmotien :P

För att få fart på huvudet igen tänkte jag att jag skulle laga lite middag sedan ta mig ut på en power walk / jogging runda för att sedan ta en varm dusch åh sätta mig i ett fotbad med plugg och en het kopp te/ caffe late

Låter det inte som en toppen plan?? Vist tänkte väl det ;D




PUSS

-<-@

LINISS







Bjuder på detta åh så svackra bild collage XD *hahah*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: