Lina Elvira Lundberg

TAGGA STORT NU!!

Kategori: Allmänt

HEJ HEJ!

Hur har eran helg varit?? :) I Göteborg har det ju varit spring fest för hela slanten :D Jag skulle ha sprungit stora varvet i år som är ett halv mara (21km = 2,1 mil) men betalade aldrig så blev inte anmäld och jag hade ju inte klarat det så bra i alla fal! helt otränad för att klara 2 mil på okej tid!

Men jag har slagit vad och lovat flera att jag ska springa nästa år! Haha kan ju försöka slå Pia's tid då, hon sprang på 1 timma och 51 minuter snacka om prestation! :D
Jag ska i alla fal slå Dennis tid som låg på 2 timmar 33 minuter xP Hehe.... Men hallå jäkla bra prestation i alla fal tycker jag! Jag hade varit glad bara jag tog mig runt typ (om jag hade sprungit helt otrännad :P)

NU ska jag snart sticka till skolan :)- Ska idag också bygg en egen ryggsäck medmin grupp inför överlevnaden som är i från tisag (imon) tills på fredag... ingen mat bara massa saker att göra och leva påm det vi hittar, sen är ju 4 dagar inte så farligt, tror jag!? Men i alla fal TAGGA STORT NU I ALLAFAL!! xD

Min kusin på 4äår sporang mini göteborgsvarvet igår det är på 250 meter, helt själv sprang hon och hela vägen! världens leende i mål när hon fått medalj och sprang ifrån pappa! Hennes lycka var fulltalig tills hon satte sig i bilen för att åka hem.. "jag ska ha tröjan och medaljen på dagis i mon! ingen annan kommer ha det!" haha så sött ^^ SAKNAR GUMMAN REDAN :* ♥





Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: