Lina Elvira Lundberg

Paka, plugga, chilla - JA ;-)

Kategori: Allmänt

Hej och grodeftermiddag!

Gjort idag hittills? Hmm.. I morse vakna jag 8:15 typ och låg vaken och stora i taket och funderade på om jag skulle ut på en liten morgon jogg?! Jo vist fast inte förrän 2 timmar senare kom jag iväg, och då hade ingen annan för övrigt gått upp så väckte alla och stack ut i det härliga Göteborgs vädret! :D

Borde kommit ihåg åh ta polen medicinen, me ne det fick man sota för, kommer hem med igentäpt näsa, och ögon som kliar! Det är först i år som jag reagerar på polen eller så här starkt i alla fal, förut bara varit pappa i familjen som haft besvär :( men nu jag också... blä på det!!

NU har jag gjort klar min tacofärsh och fryst in den så nu blir det upp på vinden och hämta allt jag behöver, packa, sätta mig i ett skönt fotbad och plugga! Mys ;)

Puss o karm på er ♥

Josse *Bosse* lekte med kameran ;D <3

*love to ya!*

- Bild från igår hos morfar och mormor, Josse Bosse som lånar kameran och är fotograf ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: