Lina Elvira Lundberg

Nyttiga jag framme!

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Idag fyller min underba morfar 67 år så vi ska åka och fira honom nu i eftermiddag... juat nu är jag i ful fart att plocka alla mina kläder som är utsprida på rummet :P

Tänkte ge två löften:

1: Från och med denna helgen ska jag hålla ordning på mitt rum! iallafal fram tills skolavslutningen! och jag ska rensa ut massa saker som är onödigt för mig men kanske kan komma ndra till hands när jag tänker stå på majornas stora lopmarknad :D (det är ju bra rakt utan för dörren typ ;)

2: Jag ska också från och med nu träna (springa, gym etc.) varannan dag minst och äta nyttingt, alltså skrotta allt det onyttiga som kan bli så jäkla frestande.
Kom faktiskt igång riktigt bra med träningen innan jag bädda ner mig i sängen med magkramper i 3 dagar och en dag med feber x( så nu ska vi få frat på lilla Lina igen :D

Hoppas jag kan hålla löftena! och så ska jag så fort allt lugnat ner sig med skolarbeten och annat som är lite mycket nu köra en 2-4 veckors detox (kan väll kalla det fasta också ;P )

Kan lägga upp lite bilder från den senaste tiden ikväll!

Puss å hoppas ni får en toppen dag!
// er Liniss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: