Lina Elvira Lundberg

Lördag 14 maj 2011

Kategori: Allmänt

Hej hej <3

Jag skulle bara ner på stan en snabbis med mamma för att köpa en klänning... åh hjälpa min brorsa att hitta en kostym. Hmmm... åkte typ 11.30 så det blrv lite längre än tänkte! :S men men fick i alla fal köpt en kläning inte dom två jag hade tittat på och tänkte först :P det blev också en byxdess svart (som jag skulle prova för skojs skull, men verkligen gilla) handla även underkläder för 400:- (fick 200:- rabatt) åh hitta ett par ur snygga skor!!! *MÅSTE MÅSTE HAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*

Hehe nu ska jag fixa det jag inte gjort på rummet (blir alltså att städa i mon också!) sedan göra mig i ordning åh sticka till jobbet :)- Blev ingen träning i dag tiden försvann som sagt! :*

Kram Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: