Lina Elvira Lundberg

Home now ^^

Kategori: Dagen i bilder

Hellu på er!

Har verkligen tagit hur mycket bilder som helst och lekt och testat mig fram med kameran :D Hur kul som helst ju!!!
Sitter och laddar över dom just nu! och ska lägga upp några och berätta om denna mysiga och trevliga lördag, firade ju morfar hen fyllde 67 år!! och så träffa jag mina kusiner moster och Patrik, Var så himla länge sedan jag såg dom, så var riktigt mysigt och nice åh träffa alla igen! ♥

Mums på tåg resan upp till Alingsås. Blev en scones och en islatte för min del, myckt smaskigt :*

Islatte på soja mjölk    text

Text: "Lyllo dig som har något gott att se fram emot"

 

Jeppe och Morfar i uterummet :)

Jesper och morfar, precis när vi kommit :)

GRATTIS MORFAR PÅ 67-årsdagen ♥


den 7 maj 2011 morfar 67-år <3

Me and mom ♥

Jag och kusin Josse "Bosse" kicka lite fotboll en stund...

...tills någon hollendare kom och undra om vi viste vem som hade nyckeln till växt husen.... lite spring fram och tillbaka med det men det löst sig. Men det sjukaste var hur lik han var en person! jäklar alltså, får fråga honom om han har släkt från holland?! ;P



Mer bilder kommer upp i mon! men nu ska jag sova för i mon ska jag paka, plugga och kanske träna sedan har jag en toalett att städa också *jippi* ->NOT!!

Puss er Liniss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: