Lina Elvira Lundberg

Fredag den 13 Maj

Kategori: Allmänt

Hej hej ♥

Hoppas ni har en bra fredag, jag har idag buffertdag i skolan så de som har om prov eller andra uppgifter att göra gör dom idag. Jag gjorde ett prov i badverksamheten om barns utvekling och hoppas jag får mvg på det.

Har bestämt att jag skulle träffa underbara Johanna idag, men eftersom hon först slutar 11 och jag har slutat så plankade jag hennes historia lektion riktigt intressant... inte som våra i skolan då det oftast är en lång förelsning/genomgång eller eget arbete då många går och äter lunch stället.

Efter pluggisarna här slutar så ska vi dra in till stan och käka lunch sedan leta en långkläning till mig åh kankse leta något till Jojo också :)

Igår så var jag och hjälpte till på min kompis teaterföreställning och stod i baren och sålde kakor och dricka jätte kul. Men jag kunde dock inte se teatern för jag behövde plugga så ska se den idag, i mon och på söndag igen då ja också ska hjälpa till! :D
Världen är liten kan man ju också säga en anna kille var också där för att hjälpa till och satt i insläppet, Chad (kallas han) jätte treelig snubbe :) sedan så efter teatern visade det sig att en gamal skolkompis från 6:an var med i upsätningen... coolt!

Idag blir det efter stan hem och städa, träna och sedan till "jobbet" :) Har med mig kameran så ska fota som en galning i dag tänkte ja både på stan och teatern!

Have a nice day! Puss Puss



Canon EOS 550D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: