Lina Elvira Lundberg

Aj :'(

Kategori: Allmänt

Jag har fått någon konstig blåsa precis innan för underläppen längst ner i vecket... om någon nu  fattar?
Aja, den gör i alla fal skit ont, kan knappt äta :(

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova länge!! eller ja ett tag i alla fall... ska till the doktor i mon och ta prover vilket jag totalt glömt.. men men missar matte nationella och om jag skulle misa min tid i mon skulle det dröja 6 veckor innan jag kunde komma igen, ovärt! Skulle nog ändå kuggat på matten så gör ju inge :P

Natti Natti

@->- LOVE LINISS -<-@



En bild från... föra veckan när jag va med Becca åh danni åh leta skor. För övrigt hitta jag ett par i lördags somjag inte kan sluta tänka på :'( Men de kostar  ju och ja lilla jag och ekonomi fungerar ju ... si så där!



Danni and her new shose she bought

Kommentarer


Kommentera inlägget här: