Lina Elvira Lundberg

What I want and going to get!! :D

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Min dag har faktiskt varit bra! Kom ju bara 45 minuter frö tidigt till skolan och stod utanför det klassrumm vi skulle vara i och knackade och blev stressad för att jag trodde jag var sen! Måste sätt roligt ut om man viste, och om man kunde läsa tankar frö ajg blev jätte stressad tills Becca svarar på mitt sms om att vi inte börjar för än 9:40 :P

sen har allt rullat på! cyklade till skolan i dag för övrigt! Åh hem var det inte mycket mot vind allas... men det var tungt (och sressade så det gick ju snabbt) men insåg när jag kom hem att däcken behöver ju pumpas!!... xP

Men men, vet ni jag har nu mera råd att införskaffa mig saker så detta står på min (dyrare)
INKÖPSLISTA:

• Cykleväska(or)
Springryggsäck (för att det ska gå och vara lättare å springa till skolan)!

och så ska jag inföskaffa mig en SYSTEMKAMERA!! :D

Antingen blir det ju en Canon eller Nicon... har ni någon favotit av dessa??


Canon EOS 550D



eller kanske...

nikon D3100



när det gäller Canon har jag funderat på C550... men ska kolla lite mer!


Och när det gäller väskorna, har ni något tips på märken eller affärer som skulle ha någon bra?!!

Kommentarer

  • t h a i p i n n e n ♥ säger:

    sv: du frågade förrut vart ett par jeans kom ifrån, och jag tänkte lägga upp de på bloggen runt 4 tiden så kika in då :D

    2011-03-31 | 14:46:39
    Bloggadress: http://thaipinnen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Canon skulle jag satsa på!



    men nikon är ju helt okej också!



    Nice blogg! kram!

    2011-03-31 | 19:00:34

Kommentera inlägget här: