Lina Elvira Lundberg

Vår ska det va! inte snö?!

Kategori: Allmänt

Hej hej, vakna i morses och insåg att cyklen skulle stå kvar där den fortfarande står, för ute är det snö... usch!

Tänkte ut och springa i kväll istället men blir om inte i kväll i morgon bitti innan frukost. Ska på teater nu kl 7 med en kompis och hennes mamma o syster :) ska bli mys!

Ja, i morse var det religons förhör och vem står inte kl 9 i brunnsparken och väntar på vagnen som ska komma om 3 minuter, då vi börjar 9:10... står där i mina egna tankar och så kommer en buss och fel spårvagn och när jag tittar upp igen efter att ha ståt i mina egna tankar är hållplatsen helt tom? hmm, oj jag lät vagnen åka förbi och nästa kommer om 10 min, smart Lina!!

Jaja sedan började vi nästa lektion, sthl (eget arbete) tidigare och efter som jag har praktik efter skolan så satt man där själv i klassrummet med två lärare som jätte gärna hjälpte en :P haha Lyx men jävligt segt att sita själv kvar....

... Gav upp och ringde mamma, jag kan köpa lunch med mig hem!? själv klart va hon på!! :D efter att ha sprungit på stan och köpt min brorasas födelsedagspresent till i mon och sagt hej till Amalia en snabbis kom jag hem med shusi, mycket uppskattat och gott! :D

Ja i mon blir det med största sanolikhet ut och springa, sedan fira brorsan som blir 16 år!! ja och plugg... :S

Puss o Kram Lina!!




Kommentarer

  • t h a i p i n n e n ♥ säger:

    sv; kvällensblogg är uppe, kika in och kolla om du är en av dom, om inte så finns det en ny chans igen :)

    2011-03-18 | 18:40:33
    Bloggadress: http://thaipinnen.blogg.se/
  • JULIA säger:

    Hejsan! allt bra med dig idag? KRAM

    2011-03-18 | 19:26:44
    Bloggadress: http://juliajohhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: