Lina Elvira Lundberg

Up date is bad... I know :(

Kategori: Allmänt

Hej, jag har under 2 dagar fått lägga bloggandet åt sidan för andra saker, även om jag gärna sutit och skrivit hade det varit meningslöst, för det enda jag gjort är att astorstäda hemma och hjälpt till, inte det rokigaste att skriva om... sen så har det varit plugg också ja :P

Nu ska jag sova, och upp i mon å ut och springa innan skolan. sedan så har vi typ idrottsdag i mon, alla 1:or och 2:or på vår skola ska spela betchvolleyboll vilket kommer bli super kul!! :D (men slutar inte för än 4... så blir lite segt) men kul!!

Natti och lovar i mon kommer ett roligare inlägg!!

Puss <3



Jag i lördags när jag inte fick någon efterrtätt... (men va ju inte jätte viktigt, ville hem i alla fall)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: