Lina Elvira Lundberg

There is nothing more than the darkness around me, but up ahead I can see the light ...

Kategori: Allmänt

Hej hej!!

Idag har varit en bra dag, jag har varit på toppen humör... till innan jag kom hem, världens PMS humör och jag vet inte vart jag fick det i från! En blixt som slog ner typ så kan jag beskriva det hela!
Ja och det gjorde ju inte stressen eller något annat bättre :P

Men efter att ha haft en eftermiddag med hetsiga diskussioner och städning är humöret bättre ;P

På lördag ska vi ju ha släkt kalas för att jag fyller 18 på söndagen och för att Jesper fylde 16 föra lördagen :D
Ikväll kom min lilla älskling ♥ Jag fick en spring-kram av saga när jag och jeppe gick och möte faster, "farbror" och lilla Saga för att paka ur bilen.

Nu ska jag natta Saga som ska sova med mig uppe i loftsängen, (hon sover ibland som ett X) haha men ska bli mys :D

Många natti kramar från mig och Saga ♥


Klätter apan ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: