Lina Elvira Lundberg

Skit internet!!

Kategori: Allmänt

Hej hej, helt jäkla död va jag när jag var på väg till praktiken... och inte piggare när jag kom hem för det :S

Men men så jag och mamma hamnade i lite strid :P nu är allt toppen men fortfarande halv död, ska krypa ner i sängen starx, min älsta underbara kusin är på besök så sak snacka lite skit hit och dit med henne ;P
Haha ne men snack blir det i alla fall!!

Hoppade min springrunda idag, frös jätte mycket när jag kom hem :( hoppas verkligen jag inte håller på att bli sjuk!! :'( Men ska stasa på en i mon med intervall!! kanske det långa varvet!? hmmm ;P

Natti på er så hörs vi mer i mon!!
PUSS

The Chic
Lina



öhhh... xD

+



=
Med hur jag ser ut och känner mig nu... :P
haha noll koll och halv död *precis du gissa rätt*!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: