Lina Elvira Lundberg

OCH VINNAREN ÄR... dummdu-dumm!

Kategori: Träning och Hälsa

LINA!! :O

JA :D Jag ver faktiskt riktigt duktig!! Minst sprang jag väl 5km kanske till och med 6 eller 7 !!

Jag kommer vara i sommarform om typ 2 månader, men en sak är säkert! Göteborgsvarvet kommer gå åt helvete rent ut sagt, nu när jag skriver om det, undra om jag ens betalat in.. :S måste kolla upp det!!

men men får skyllamig själv! och uthärda om jag så än går :P Men hej man lär sig av sin mistag även om man gör dom flera gånger... ;)

Ne nu ska en nöjd och svettig tjej hoppa in i en skön dusch sedan lite sista minuten kvälls plugg
.... sängen lokar, den ser mjuk och skön ut!!

Kram The Chic Lina ♥



Tummen upp japp japp!!

Kommentarer

  • t h a i p i n n e n ♥ säger:

    sv;tack vad glad jag blir !:D

    allt bra?:)

    2011-03-17 | 09:16:57
    Bloggadress: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: