Lina Elvira Lundberg

Nja asså vet i F*N!?

Kategori: Allmänt

Hejsan!!
Nu lyser solen i alla fall, vilket den inte gjorde i morse...

Hoppas ni haft en bra dag! min har varit en berg och dalbanna. Så jäkla trött i morse, sedan på första lektionen så fail av mig asså argoch besviken på mitt reagerande! Men det är ju en annan sak att öva hemma framförspegeln! än när man väll står och ska hålla sitt tal! :S :P men men, frågade om jag fick göra ett nytt försök i mon, men tror jag struntar i det...  då kommer det kännas mer fail!

sedan hade vi bara en lektion kvar skönt!!

Efter det så åkte jag in till stan hade fått tydliga instruktioner av min kompis Amalia att jag skulle stå vid fontänen i brunnsparken och titta mot lejontrappan 12:30... vilket jag gjorde!
Sen kom Alina och tog mig på en promenad upp för avenyn och ner igen men svängde av vid kungsport mot domkyrkan åh möte upp Amalia och Astrid! :D
Så gick vi till da Mateo och de bjöd mig på latté och en blåbärs muffins :D riktigt överraskad! och fick jätte finna och alldeles för mycket presenter :P Haha alltid lika kul och träffa dom... Mina älsklingar!!

Men Alina var tvungen att sticka till skolan och en liten stund efter så behövde jag åka till praktiken.


På praktiken var det en händelserik dag också!
Fick hoppa i och hjälpa en och simma för att han/hon överhuvudtahet skulle våga sig i vatttnet.
Och jag tror att det var 3 föräldrar som kom in och sa till och på pekade om saker.... vist det är alltid kul med feedback men blev lite mycket idag! första gången var och okej och förstårlig, 3 gången känndes det mer som dom kom in för att de sätt den fösta föräldern göra det.... men kan ju inte säga ifrån heller, det är deras barn och om de har en invändning eller åsik får man helt enkelt höra ut dom!

Nu ska jag laga mat, plugga och ut och springa, men jag dra mig för det av någon andledning... :P kanske för att jag fortfarande tycker dte är kylligt ute.. :P *mes* jag vet!! :P

Puss
Liniss





En bild jag kladda i mitt block under en seg lektion :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: