Lina Elvira Lundberg

Myror i huvudet... O.o

Kategori: Dagens Filosofi... xD

Hej, ett sista inlägg för dagen...

Tittade på film med mamma och pappa, så det blev den svenska filmen "Tusen gånger starkare" Jag tycker den var jättre bra, men kanske lite övertydlig, och mycket med steriotyper, men den satte verkligen myror i huvudet på en.

-Jag menar hur ofta sitter man inte där och tänker och tycker saker, men håller tyst istället?! kanske några gånger för mycket, det är inte så för alla, men det är så för mig lite då och då, det är väl mer en lathet att inte orka ta itu med saker...

Ne, jag kan sitta här och skriva men inget sker ju för det...

Dumdumm: Mitt uppdrag till mig själv blir att ändra på det och mycket annat! säga när jag tycker något istället för att hålla det inne, även om det blir fel, och börja ta itu med saker på engång inte skjuta på dom hela tiden...!! JA så ska det bli!



Tummen upp för GODISET och Filmen!!



Kram och Natti på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: