Lina Elvira Lundberg

Ja jag vann ju.... vad mer kan jag säga?!

Kategori: Dagen i bilder

Hahah ja, kanske ska tala om att man då måste vända på listan för att kunna se att jag är på första plats :D *smart*

Jap, jap men det var riktigt kul, och jag körde upp min tid med 3 secunder andra heatet :D NICE!! mina knogar var alldeles vita efter att ha kört andra gången och krampaktigt hållit om ratten.... ;)- Men jäklar det e as kul, längatar till i sommar och ö-vik då ska jag dra med Pappa, Dennis och Jesper och alla andra roliga och köra utomhus, tror till och med de har byggt ut där uppe!


Vi körde idag inom hus i Majorna, ligger bredvid vagnhallen majorna :)

Kramis ♥

karta över hur man ska köra, vart man ska bromsa, gasa,

Karta över go'kart banan inomhus, det gröna visar vart man ska gasa, det röda bromsa och det blå (neutrallt) "rulla" :D

när några andra kör, man ser de jag åkte med i avspeglingen i rutan :P <3

Nät någhra andra kör.. *fort* xP

Kommentarer


Kommentera inlägget här: