Lina Elvira Lundberg

Här och för att stanna hoppas jag...?!

Kategori: Allmänt

Hej hej<3

Idag var en jäkla seg dag... sov riktigt uselt igår! :( brukar sova som en stock kvällarna jag varit ute och sprungit... jaaj tar igen det i kväll?! :D

Annars vad har hänt? Var på praktiken, jäklar vad roligt det är jag ska verkligen bli simlärare! Det är så kul när man ser att det man säger och förklara gör dem bättre och säkrare i vattnet eller få höra från hon som håller gruppen hur hon jobbar med dom och vilken utveckling som sker, det är riktigt lärorikt!

Sen kom jag hem sitter nu och ska fortasätta plugget, sedan blir det antingen en spring runda i kväll också? eller långcykling plus ut jogga i mon... hmm, berättar mitt val senare i kväll!

Nu till plugget!

Hoppas ni haft en toppen dag!


Kramar The Chic Lina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: