Lina Elvira Lundberg

GOOD AFTERNOON ♥

Kategori: Dagen i bilder

Hej hej :P Jag försökte igår kväll lägga upp de få bilder jag hade till bloggen... men det ville inte fungera :( men ska göra ett nytt försök nu! :D

Igår gick jag på stan hela dagen efter att ha vaknat kl.6 tagit igen lite sömn och sprungit med Dennis. Shopping blev det :D jag köpte en snygg klänning, ett par byxor och ett linne :D

Sedan blev det med shopping för mamma och min faster och jag som blev tvungen att gå ut och vänta eller hålla mig på annat håll i affären, de hade hoppats att jag skulle åka hem med Dennis och Saga runt 4 tiden, men nop! Jga stanna kvar!! Innan vi åkte hem så stack vi in på åhlens och mamma handlade en ögonkräm och för att få "presenten" som man fick om  man handlade 2 produkter köpte hon även en ansiktskräm... och vem fick "presenten"? JO JAG!! :D

Här är en bild på alla kassar när jag blev utkörd ur affären och väntade utanför :P



Och kläderna jag köpte:

Byxor från kaphal, 199kr :D  med snygga fickor på sidn och dekoration där bak :P

Byxor 199:- KappAhl

Ett snyggt linne från kaphal 249 kr :D

Linne 249:- KappAhl



Klänning Rut m.fl. 399:-

och baksidan:

Kramar Liniss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: