Lina Elvira Lundberg

Dagen bär med sig nya ting och älskade människor ♥

Kategori: Allmänt

Heeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!! :D

Hoppas ni hafte en toppen dag hittills! :)

NU är stressen här hemma äntligen slut och alla är i ordning gjorda för kalaset, vi ska nämligen fira min 18-årsdag (vilket e i mon!) och min bror som fylde år föra helgen, men han har hamnat lite i skym undan... :(

Men smörgåstårtorna är hämtade och tårtorna klara (efter misöden... :S ) När jag kom upp i morse så låg alla paket i vardagsrummet, riktigt irrinterande för jag e verkligen nicke nyfiken!! men har hållit mig från att ens känna på dem :D *Stolt* :P

Jag har fixat mig och lilla saga, lockade hennes hår och hon blev överlycklig och känner sig som en riktig prinsessa ♥
Så nu väntar vi på att alla andra underabara ska komma och vi kan umgås och ha kul :D Ska böi kul och träffa Josefine, Amanda, Åse, mormor och morfar, Sandra skulle komma ner i mon :)
(på riktiga födelsedagen ;))

Puss på er och ha en fortsatt trevlig dag/kväll!!





"Det jag gillar mest med kalas är att träffa de jag tycker om och älskar :D finns inget bättre, paket och annat är lite överskattat men alltid kul att få! Tycker jag i alla fall ;)"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: