Lina Elvira Lundberg

"Besviken"...

Kategori: Allmänt

Hej och god morgon!!

JAg gick idag upp 7:10 för att sticka ut på en jogging runda, som jag tänkte skulle bli lite anstyrängande och vara i 30-40 minuter... emn kom hem 7:55 och har då bara varit ut i 25 minuter, besviken ja, för jag fastnade vid sälarna i slottsskogen, och tittade på när de busade och hoppade... men för att ta igen "förlorad tid" så fick säldammsbaken bli en intervall sträcka, och sedan blev den korta sista baken innan jag nästen va hemma också. Så nästa gå¨ng får haf ta en extra sven i slottskogen!

Faktiskt riktigt snyggt i slottsskogen med solen som kommer upp och alla människor som är på väg, till jobb eller något annat?!

Nu ska jag hoppa i duschen, äta frulle och paka väskan sedan blir det till skolan och hålla ett "efterlängtata" dikttal... ne jag menar efterlängtad betchvolley!! :D

Puss o Kram

Lina



Kommentarer


Kommentera inlägget här: