Lina Elvira Lundberg

My evning so fare! ♥

Kategori: Dagen i bilder

Hej hej!!

Nu har vi varit ute och ätit på Red Lion, riktigt mysig pub som ligger vid Mariaplan i Göteborg, och väldig nära mig också!! Det jätte fullt när vi kom, men det fanns 4 platser som va lediga!! :D

Innan jag gick på promenad så rota jag fram vår gamla kamera (den gamla sluta fungera ganska nyligen :'( ), tänkte att det kunde va lite kul att ta bilder i vår solen, eftermiddags solen. Blev en riktigt lång promenad! va ju nästan ute i 2 timmar!! men skönt och i rask takt gick man :D

Så på vägen ham köpte jag och mamma lite lördags mys, så ska vi kolla film nu!!



Här är bilder från slottskogen, och middagen!

Bilderna får mig att sakna sommaren, framför allt, nr. 6 och 7, det är vid azaleadalen, volleybollplanerna, och så där man lägger de använda engångs grillarna.. längtar till des sommar dagar och kvällar!!

1. 2. 3.

4. 5. 6.

7.





Och så på Red Lion, med födelsedagsbarnet, som idag e 16år!! ♥





(jag vet, jag har ett spruket blodkärl i ögat och jap: AJ)

Haha han ser ju verkligen pepp ut... och folk tror ju inte lite ofta att jag e lillasyster till dena 16 åring som då är typ snart 2 meter lång... ne då :P
Grattis brorsan!! <3


Nu blir det film och godis, hörs om en stund!

Puss
The Chic Lina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: