Lina Elvira Lundberg

06:00 Jap Jap xP

Kategori: Allmänt

God morgon alla vakna männikor!

Jag e en zombi/ sömngångare! kommer antagligen vara det hela dagen :S Det var inget smart av mig att gå å lägga sig så sent som 12 och så ska man upp 6, men vet ni vad... jag behöver inte åka förän 7:24 så det känns ännu onödigare att vakna 6!

Åh varför kolla jag inte det igår?! ;O


Haha jag har inte anstängt mig särskilt myk sedan jag gick upp i alla fal, gjort mig i ordning, snodde min brorsas förstora joggingbyxor... knuttigt en hård knutt :P och så har jag ett savrt linne åh en adidas tröja jag fick av min faster i lördags!! :D

Hoppas ni får sova ut eran måndags morgon jag får ju tyvärr inte det pga att vi har genus kurs nu mera!!

Puss o Kram




En dålig bild på vad jag har på mig i dag :P
men gillar verkligen adidas tröjan (fast den e 1-2 storlekar förstor :P)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: