Lina Elvira Lundberg

THE BRIGHT DAYS WITH RAIN

Kategori: Allmänt

HEJSAN!

Hoppas allt är bra med er! Allt är toppen med mig, men hade önskat att det var lite finnare väder ;)

Sommarlovet är igång! hade skolavslutning idag, efter så gick jag, Becca och Danni på stan i 2 timmar och väntade på att lilla vanessa skulle bli klar med ssitt dubbel pass körlektion xP sedan gick vi och åt nästan ihjäl oss på Jensen's Bøfhus *mums*

I mon är det buffert dag på skolan, från början skulle avslutningen vara då men nu är dte en resursdag, så ska till sklan i morgon bitti och göra ett historia prov jag misat att göra :( orkar inte va i skolan 8 på morgonen....
Sedan åker jag med mamma upp till Alingsås/vårgårda för att fira min kusins examen eller ja att hon tar STUDENTEN!! :D Så glad för henne! ♥

Puss o kram på er,
här är en till bild från igår ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: