Lina Elvira Lundberg

modell för en dag?! xP

Kategori: Dagen i bilder

Hej hej! jag var på model house idag efter att ha varit hos tandläkaren och fått en illröd bettskena, hehe ja jag valde färgen själv för vet inte hur länge sedan som helst, man kan ju inte missa den imunnen på mig i alla fal ;P

Det var ganska cooolt att vara model för en dag, men det känndes ganska normalt, jag vet dte låter säkert helt sjukt och alla tjejer skulle säga så, men jag ahr haft en dröm en liten dröm sedan jag förförsta gången fattade vad en modell var att jag skulle får göra något sådant jobb och få betalt för det :P haha... och därför förväntade jag mig lite kittlande mage eller någon "halvt julafton känsla" haha jaja jag vet att jag e en tönt men endå ;D

Här är en liten bild från idag :P


vad tycks? ;D

Puss o kram

Kommentarer

  • Din hemliga beundrare... säger:

    Lika vacker som alltid...

    2011-06-12 | 22:54:20

Kommentera inlägget här: