Lina Elvira Lundberg

WTF!! :'(

Kategori: Allmänt

KATASTROF :O

Asså jag har mått så bra de senaste 2 veckorna efter den sjuk period jag ahde, jag har kommit igång med träningen riktigt bra och nu, nu när jag kommer hem då förstös allt av lite hals ont...

Det försöker jag lösa genom att göra en av de saker jag hatar näst mest, gurgla halsen med jumet-sal-vatten :S så äkligt att det finns inte, men så effektivt att det är nödvändigt, framför allt när vi ska göra brandmanns tester i mon med alla treor, inte för att jag kommer vara grym utan mer testa mig sjäv och se vad jag går för ;-)...



♥Jag han till Luciarocken i alla fal, blev lite stressigt men han, skit grymt och roligt, skratta så jag grätt emelan åt och ja det var en kväll att uppleva helt enket, tyvärr fota jag inget fast jag hade med kameran xP




Nu ska jag köra en akut halsont kur och plugga (my life as I know it, yhaay) sedan ska jag gå och lägga mig tidigt och äta gröt till frukost i mon för att får energi till max :D


Ha en grym onsdags kväll så hör jag av mig i mon, och kanske ni får se några svettiga bilder, who knows?! O.o

Puss på er snyggingar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: