Lina Elvira Lundberg

Wednesday is the day

Kategori: Allmänt

Hej och godmorgon alla underbara :D

Jag har precis gjort mig i ordnong för dagen och är starx på väg in för min första och enda lektion...

Ska handla en julklapp för 50kr för idag äntligen ska vi köra julklapps spelet och fika och bara njuta av att snart är det jullov  :D wiiihiiooo ♥

Efter  skolan och efter julklappsspelet ska jag och Vanessa hem till mig och förbereda det sista för mötet med tjejerna, det är sista mötet med dom innan jul :( men vi ska se till och ha extra skoj :)


åh ja direkt efter mötet ska jag hem och tvätta, låter väl kul ;-) ....inte det minsta och inte när man i veckan har varit inställd på att det är i mon man ska tvätta, men jaja, blir väl chill och slippa tvätten på torsdag efter som man vart och gjort brandmanstesterna då med alla 3:or  :D



*DAGENS, TERMOLEGGINSEN, LINNET OCH KLÄNNINGEN FRÅN CHILLI*



Puss så hörs vi senare :D'





Ps. Tyvärr så missar vi Lucia rocken som är på skoloan pga att vi har möte, men får ta igen det genom att komma och hälsa på nästa år ;-)

Kommentarer

  • Louise säger:

    Dagens blogg vinnarna är nu uppe kika in och se om det blev du om inte anmäl dig gärna igen :)

    2011-12-14 | 10:22:30
    Bloggadress: http://bylouiseelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: