Lina Elvira Lundberg

Today its a week befor crismas!

Kategori: Allmänt

Hej alla glada...

Någon som ska ansluta sig till julstressen den kommande veckan? Jag ska :P Hahaha som varje år - svårt det där och bryta gamla vanor ;-P



Jag hade feber igår, så mår jag fortfarandfe skit! fick lite goda råd från mina vänner bland annat att börja ät blåbär och hjortron för det hjälper till och bygga upp immunförsvarte :D

Så jag ska börja en ny mat vanna, blåbär (frysta/färska) till frukost och mellanmål, eller hjortron :D
Massa grönsaker till maten mer än halva talriken :D

Jag ska träna mer effektivt, det både bygger upp kroppen och immunförsvaret, och bränner fett (och om det blir för mycket träning bryter man ner kroppen...


(kommer väl bli ett av min nyårslöfetn?)

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch sedan bädda mer mig och bara chilla om jag orkar åker jag till stan idag, annars åker jag i mon :P

Puss



» Lilla Lina idag xP «

Kommentarer


Kommentera inlägget här: