Lina Elvira Lundberg

THE COUNTDOWN HAS BEGUN FOR YOU ♥

Kategori: Allmänt

HEJ HEJ!

Denna måndagen har varit bättre än jag väntat mig hunnit göra en massa saker och hinner massa mer nu innan jag går och lägger mig och jag kan inte mer än hoppas och tro att morgondagen har mer possitivt som väntar på mig?!

Idag började jag dagen med en rejäl och härlig sovmorgon :D alltså inget upp tidigt och iväg till gymmet nene, och åter igen efter som jag ver den sista att sticka hemmifrån så fick jag göra allt i min makt för att få upp min brorsa ur sängenn i morse, han är värre än en björn i ide?! JA jag lovar det är möjligt, och han är nog också värre än en björn som blir väckt ur sin ide period O.o

Sticker till första och ebda lektionen som börjar 14.20 och slutar 15.20 efter det får jag sällskap av Danni och gå och kollar i stan.

Pga att det var en brand i en av affärerna i nordstan i söndags morse så har granaffärerna utförsjäljnbing av de varor som möjligt kan ha blivit rökskaddade så jag fyndade lite och tänkte jag skulle föra det in morgon!!
Innan jag ska möta upp Vanessa, Rebecca och Daniéla för lite fika och julklappsspel :D

NU over and out - ska plugga sedan decka i sängen ;-)




Jap "underbara" bilder på en mycket bväm Lina
i en mycket mysig jump-in när man ska plugga då va :-*
Pöss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: