Lina Elvira Lundberg

LUCIA ♥

Kategori: Allmänt

Hejsan, vad har ni gjortv idag då??

När jag var på provtagning i morse var jag jätte nervös, hatar att ta blodprov har haft så dåliga upplevelser när det gäller det :'( Men hon som hade hand om mig idag var jätte snäll och super duktig, Jag frågade om hon kunde ta en nål som det var en "slang" emmelan nålen och där man sätter på rören (de som blodet ska i..) men hon hade inga sådana, men hon fixade en med tunnare nål :) hon försökte få mig och slappna av och focusera på något annat gick  sisådär, jag kände allt, me nlika ont som det gjort andra gånger gjorde det inte alls idag :D

Men min morgon var jätte jobbig på många sätt, mådde konstant illa från att jag kelv upp tills jag kom ut från gymmet, ett tag trodde jag att jag skulle spy/svima när jag gjorde provtagningen för att jag jagade upp mig så mycket innan :S

Men men, ett riktigt mördar pass på gymmet blev det inte för min del men nästan ;-)

Efter träningen så blev den lilla lucia träff med tjejerna inställd :( men jag gick i stan och leta julklappar och gick och sa hej till en kompis på hans jobb, sedan fika jag medVanessa som var kvar i stan och efter det så gick vi och mötte Rebecca som letade julklappar med sin mamma, och kollade klädder på Chilli som har/hade 50% på alla kläder :D *LYCKA*

Sedan när vi sagt hejdå så gick jag ett till julklapps-varv innan jag möte upp Amalia och Alina för en kvällsfiak :D

Min fantastiska dag :*

Jap, några julklappar blev det som sagt (och till mig själv också, eller mer det som jag nödvändigt behöver ;-)

Min shopping idag & igår:

Missäy




Missäy



Missäy




Missäy




Chilli




Chilli



Chilli
(
termoleggins-hoppas de är varna när det är kallt ute)




Missäy



Missäy


Ne men höre ni, nu har ni fått se min shopping till mig själv lägger upp bilder åp jullklapparna jag köpt till alla på julafton så kan ni kika in och kolla då om ni e nyfikna ;-)

Men fortsätt kika in fram tills jul och efter ivilket fal tycker jag :D

Haha Natti Natti!

Pöss Pöss






 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: