Lina Elvira Lundberg

Long time no see O.o

Kategori: Dagen i bilder

Tjena tjena mit bena (?) Hehe

Nä mne hej allt bra med er? med mig är det toppen, jag har de senaste 2 månaderna varit sjuk och haft mycket att göra åh därför inte bloggat, men efter ett mycket kort "snack" idag så tänkte jag att jag kanske ska ta tag i det och börja igen ;P

För att komma igång igen så kan jag berätta kort vad jag har gjort denna vecka som varit.. (iget intressant egentligen xP )

Skola och skolarbete, mycket träning och träffat kompisar :D

I helgen så har jag pluggat som en galning xP helt yr i huvudet typ, så det var faktiskt nice åh sticka ut i lördags och ta några drinkar/öl med ett par kompisar, blev dock sent och var ganska död när jag åkte in till stan för att käka frulle med underbara Alina och Amalia ♥

Jap det var min helg i korthet ;)

Puss å nattis er Liniss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: