Lina Elvira Lundberg

It is Saturday to day ♥

Kategori: Allmänt

Hello all wonderful people :D


Ja inatt har underbara Amalia sovit över, ett under att hon ens tog sig hit med tanke på hur mycket det blåste igår :P men det ver mys, vi kollade på film The roommate, Har någon av er sätt den? haha jag tycket den var bra, men ja lite läskig och konstig :P



Igår efter skolan så var tanken att jag och två kompisar skulle gå på bio, men så blev det inte utan vi hamnade i stan för att leta julklappar, jag fick köpt 2st av alla julklappar jag ska köpa xP

Jag träffade Chad en annan kompis snabbt innan han skulle iväg och träna sedan blev det go fika med tjejorna på espresso house :D




Och det sjukaste hände när jag gick för att ta vagnen hem senare, jag ahde köpt en iste på espresso hous som jag gick med i handen, det kom en riktigt stack vind som "puttade" fram mig och "grep" tag i glasflaskan jag hade i handen, så jag tappa den :(
Men tur att det inte var mobilen i alla fall xP


Nu ska jag fixa mig och mitt rum sedan ner på stan för att julshoppa med Amalia :D

Jag brukar vara den som JULSHOPP-STRESSAR... :P


Pöss Puss

Kommentarer

  • Louise säger:

    kul att du är med :) drar tre vinnare imon :) hoppas du får en bra lördag ! :)

    2011-12-10 | 13:34:13
    Bloggadress: http://bylouiseelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: