Lina Elvira Lundberg

Good Night <3

Kategori: Allmänt

Hej!

Jag har suttit och pluggat lite och kollat film... Hehe jag försökte hitta en film som inte handlade om någonting typ, men fan det finns ju inte, antingen handler filmerna om livet, vänskap, kärlek eller vad man förlorat (kärlek). Till och med de värsta skräkfilmerna har någon sorts kärlek med i historien xP


Antar att det inte finns något som inte har med kärlek att göra (?)...


HAHA tro inte att jag har något emot kärlek nu eller sitter här och skriver för att jag har förlort kärleken eller något.. Nej, nej jag har inte förlorta något leta bara efter något anorlunda något man lätt kan somna till?!

Men ne nu sk jag faktiskt sova ögonen går i kors när jag skriver så! Natti Natti mina underbara läsare ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: