Lina Elvira Lundberg

FML

Kategori: Träning och Hälsa

Hejsan BAJSUNGAR  → vet tönt jag e ←

Precis käkat efter att jag och brorsan varit på gymmet :D go träning! Älskar och gå tillgymmet och köra slut på mig själv, eller träna överhuvudtaget, då försvinner omvärlden.

Det är som när man har roligt och allt känns som det ska, allt är bra liksom inga problem NADA xD Love it (a)


Som jag skrv tidigare så blir det plugg nu sen, plocka på rummet efter det hamna i koma tills jag måste upp i mon och möta Vanessa på Valhalla badet för simning!

Har ju gåt i sining medslutade efter att jag gåt halva första året på gymnasiet.. ångar det beslutet big time, men har inte fåt mig själv att börja igen efter så lång tid, men kanske kan komma igång på egenhand (?) hmm...

Men tja så hörs vi i mon då då... kommer upp ett till julklappstips
(vad som finns med på min önskelista ;-)



// Lina Elvira Lundberg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: