Lina Elvira Lundberg

Breakaway

Kategori: Träning och Hälsa

Hej alla glada!

Många som bor i Göteborg vet ju att det snöade i natt, antligen men så himla segt att det blir gråt tråkigt slask på engång :'(

I morse så var jag och simmade med Vanessa, skit skönt att simma igen, känner att jag verkligen aknat det, tror jag ska stcka och simma i helgen också åh nästa tisdag igen :D

Men det bästa är att det var länge sedan jag hade träningsvärk kring nacken ;-)
Det härligsate jag vet med simning är att man är viktlös, typ svävar fram hela världen runt om dig försvinner, simmade 8 längser krawl på första och sisat 50 metaren glömde jag nästan bort att gå upp och ta luft :-S

haha snacka om panik när man kommer på att andas, så kan jag inte stanna mit i bannan heler så fortsätter sista biten och andas som jag aldrig hade tränat i hela mitt liv tidigare... Haha älska blicken jag fick av en gubbe på motionsbannan bredvid :-*

Tänkte kanske ta mig ut och springa innan skolan i mon, får se hur dte ser ut, är det minsusgrader och påfryst blir det nog inget spring förän jag har inhandlat ett par skodobbar eller vad det heter man sätter påskornas och inte halckar?!

Nu ska jag gör plugg sedan blir det kolla Tv, har inte kollat Tv på snart 1 vecka (ovanligt för moi)...


Bjuder på ett till julklapps tips från min önskelista :-D

Från body shop

Body butter duo Macadamia

→ Pris: 185 kr
Mängd: 200 ml ←




Längtar tills torsdag något just nu,
berättar mer om det på torsdag när jag kommer hem
efter skolan och träningen ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: