Lina Elvira Lundberg

MITT 2011 ♥ i bilder :*

Kategori: Allmänt



Mys med mamma och pappa i Januari efter vi kommit hem från Ö-vik


Jag och Becca innan för fest och sedan första utgången :D

Vasse och jag :D

Den 26 mars kalas inför 18 årsdagen :D

(den 27 maras)

PAKET :D *hehe*





Mumsig bär tårta :D


Vakcra kusinerna Amanda som tar studenten och stora syster Sandra ♥




Söttaste och vackraste Josefine ♥

Stilige Jesper ;P


Åh jag på väg hem från Amandas student ;P

Lunch i bredbyn i sommras med alla underbara :D



Utflyk i sommras till en "gamelgård" med bevarade hus från gamelfarmors tid :D

Fiske lycka? Ja farfar fick en fisk ;D

Planering för Way Out West :D

Jag och Johanna




Way out West gänget :D

Tattuerade mig sista festivaldagen, mitt stjärntecken - Väduren




Kräftskiva :D


Mina underbara morföräldrar och kusiner

Johanna och jag xP

Kreativa på Modell House :*


Ja det var en snabb spolning av mitt år som varit :P

Hoppas det kommer många fler finna minnen kommande 2012

 

Puss på er!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: