Lina Elvira Lundberg

Oväder...

Kategori: Dagens Filosofi... xD

Hej hej!

Hoppas er dag varit toppen!

Min är och kommer nog fortsätta vara en berg o dalbanna... Usch det är jobbigt att det ska vara så mycket som händer på en och samma gång... som en jävla frontalkrok, att jag känner mig sviken, besviken och förvirrad det är flera olika händelser på en och samma dag! vet inte riktigt vad jag ska göra för att tänka på annat...



Eller jo, det blev ingen simpraktik för mig idag... så åkte in och mötte upp Danni och Becca så såg vi på I am number 4 haha andra gången för mig, men lätt värt! Han som spelar är ju så jäkla snygg! och filmen e bra!!

och just nu håller jag på att städa min och min brors taolett *usch!* sedan drar jag nog på valkampanj bara för att komma i ut!

Och efter det ska jag möta upp Amalia och Astrid för fika å bio :D  Men allt kommer finnas i bakgrunden hela tiden, men men nog om det får skappa mer bra stunder istället!

Men dagen har lärt mig en del, om hur jag vill bli behandlad av andra, hur jag ställer mig i det jag tror starkt och stort på! Helt enkelt:
Var trogen dig själv innan du kan vara någon annan det!

Och den gylene regeln:
Behandla andra som du vill bli behandlad!

Skriver kanske mer ikväll!!
Kram

Jag just nu::O


Filemen =

Kommentarer


Kommentera inlägget här: