Lina Elvira Lundberg

för godtrogen eller lättlurad?! O.o

Kategori: Dagens Filosofi... xD

Nämner inga namn! Och jag är inte lätt lurad, bara en godtrogen person! ;)

Men för ett tag sedan fick jag ett sms fån en kompis om att h*n trode sig ha fått något som smittar, och jag skrev ju självklart på engång att det verkade ju jobbigt och att det borde kollas upp så man är säker liksom...
och så ringer det från dennes persons mobil, och någon låsas vara då ---- och må dåligt över detta och försöker ju låta som personen, men lyckas ju inte så bra....

Men innan jag fatta så trodde jag ju på det!

Och idag då, först ringer ---- och ber mig kolla min mobil, och det gör jag. så har jag fått ett sms som gör mig förvånad och irriterad.
Smsar tillbaka frågar hur det är osv...
och får ju då till svar att det inte alls är bra...
Så gör mig bered att åka till personen, men så smsar h*n att h*n är i Angered Centrum och att jag ska komma dit.
Och jag hade suttit på vagnen inom 10 minuter mot Angered om personen som har min kompis mobil inte ringt och sagt att det var h*n som smsat! och att det inte stämde!

Jag var på väg att kasta mig ut genom dörren för att sitta på en spårvagn mot Angered kl. 22.10 och resan skulle tagit 30-40 minuter... Hehe godtrogen om någon så är det ju jag!!

Kankske svår fattat men vill inte lämna för mycket info... Haha men godtrogen eller lättlurad kalla vad du villl, jag erkänner det är jag xD

Har äntligen pluggat klart, ska sova och för engångs skull ta mig upp itid i mon och komma itid!! xD


Natti o Puss på er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: