Lina Elvira Lundberg

Idéer är tokigheter man måste göra eller testa :D

Kategori: Träning och Hälsa

Detoxen startar idag och jag vsitter just nu och dricker ett varmt glas citron vatten... helt ok förutom att det är varmt :P

Idag kommer jag äta:

Morgon: Varmt vatten med citron

Frukost: Havregrynsgröt med bär

Mellanmål: Färskpressad jucie

Lunch: Misosoppa

Mellanmål: Smothi

Middag. Morot o mandelsoppa


Så ja hoppas att jag överlever :D Emn det gör jag nog... Men en annan sak som inte gör det så himla bra att köra denna veckan är att jag har jätte mycket å göra och kan inte riktigt varva ner som man borde, men jag bryr mig inte så mycket, då får det mindre viktiga som tv Facebook och till och med bloggen bli lidande för det är verkligen en tidstjuv xP

NU ska jag äta frukost efter att jag druckigt iupp mitt citron vatten å sen så blir det att åka och handla :)


Det som annars händer idag är att jag ska in till stan och... ta håll i tungan så kommer väl typ inte kunna snacka på vet inte hur länge, och mina föräldrar kommer typ bara döda mig när de får reda på det... sedan åker jag, Matilda och några andra och till Liseberg och har skit kul!! :D


Puss o Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: