Lina Elvira Lundberg

HELLO HAPPY ♥

Kategori: Dagens Filosofi... xD



Man kan önska mycket av livet men inget få! Man kan önska det som varit eller att något ska vara eller bli! Men om du bara siter där och väntar och önskar kommer du ju inte göra annat!

Vad jag önskar tänker jag inte tala om! Men jag tänker fixa det, det kan jag säga! :D

Haha efter detta inspirerande tal så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva...?
Kan tala om att jag har feber! :O åt helevete med det! får se om jag kommer upp ur sängen i mon, annars tar jag nog en dag ledigt och återhämtar mig! :)

NU har jag pluggat klart för kvällen och kommer nog mysa med mammsen en liten stund innan jag kryper till sängs ♥


Men ha det så bra så skriver jag mer om allt "intressant" i mon :P

Puss o karm
å Natti ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: