Lina Elvira Lundberg

Drop your luggage, let go of reality, and you will fly!

Kategori: Dagens Filosofi... xD

Hej hej :)

"Drop your luggage, let go of reality, and you will fly!"


Det måste man göra för att orka gå vidare för att orka med det som kommer, du kan ju alltid gå tillbaka när du ska ta itu med det...

 

Kom precis hem efter att ha sovit hos Amalia, mys! Alla ligger och sover här hemma så nu ska jag få i mig lite frukost, göra mig i ordning och sen dra till bibloteket för att plugga xP

 

Åh innan det ska jag städa lite på mitt rum så jag lever en dag till, det är nära att mamma snart hänger mig för att det är värre än vanligt och då vill ni inte veta hur det ser ut, så illa är det japp!

 

I fredags var det super kul! Jag Rebecca och Emelie var på Parken efter för-festen hos mig med alla underbara människor! Träffa trevligt folk på klubben, fick till och med en blomma ;) haha men det var sjukt kul och kommer bli mycket mer av :D

My look of the night in black an white ♥

*Look into my eyes and tell me what's there*

Igår så var jag och familjen i Östakulle, åh firade underbara Josse som fylde 12år! ♥ Super trevlogt och mysigt! var där till 21, sedan när vi kom till göteborg åkte jag till Amalia och vi låg och snacka allt tjerer typ kan snacka om!! It was nice!

 

Och idag fyller en annan älskling år! Alina 17år ♥ jätte grattis till dig gumman!! Hoppas allt är och har varit toppen i Berlin!! :D

 

Puss er Liniss

 

 

 

Kommentarer

  • Din hemliga beundrare... säger:

    Har skrivit de här tidigare. Men de kan inte sägas för många gånger. Du e så himla vacker, trevlig, snäll å helt enkelt undrebar. Jag vill så gärna säga de här direkt till dig, men tyvärr kan jag inte de pga massa jobbiga omständigheter. Jag vill bara att du ska veta att de finns en person som tycker om dig så sjukt mycke.

    2011-04-04 | 21:45:40

Kommentera inlägget här: